mormorstider.blogg.se

en blogg om då och nu..hur man tog vara på allt på ett bättre vis förr mot vad vi ofta gör idag..tipsar om allt från det vi stoppar i oss till det vi tar på oss och allt däremellan :)

det e inte bara björnarna som går i ide..

Publicerad 2013-10-29 17:57:01 i Allmänt, heminredning,

nu e det snart vinter, om inte annat så tycker mina pelargoner att det e dags att gå i ide..
fick några olika tips om hur jag bäst ska låta dessa "små" skönheter somna in för vintern, så jag tänkte att jag testar olika varianter. så får vi se till våren hur det faller ut..
mina stora blommor valde jag att klippa ner, o de små ska få vissna ner efter hand.
så nu säger jag gonatt små söta ni, så ses vi framåt halva mars 2014 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela