mormorstider.blogg.se

en blogg om då och nu..hur man tog vara på allt på ett bättre vis förr mot vad vi ofta gör idag..tipsar om allt från det vi stoppar i oss till det vi tar på oss och allt däremellan :)

min gråsa kollektion..

Publicerad 2013-10-31 08:40:00 i Allmänt, göra om, heminredning,

haha, jag har kommit på ett nytt ord. gråsa.. blev inspirerad av min kära vän som fick rosa fina champange-kupor i födelsedagspresent, o jag har gått o funderat på vad jag ska göra med våra tråkiga ofärgade glas i det vita ekskåpet. men jag fick en idé till slut, som nu resulterat i att jag målat några fötter o några kupor.. köpte porslinsfärger, en antikgrå o en pärlemorrosa. här e resultatet! min gråsa kollektion.. men kom ihåg var ni såg det..just det, här ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela